Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Pediatric Nursing
نشریه پرستاری کودکان و نوزادان
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 11, Number 2 (2025-1)
Comparison of the Effectiveness of Cognitive Behavioral Therapy with a Unified Transdiagnostic Package on the Social Competence of Anxious Children
مقایسه اثربخشی درمان شناختیرفتاری با بسته فراتشخیصی یکپارچه بر شایستگی اجتماعی کودکان اضطرابی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of reading accuracy, reading fluency and reading comprehension in students with learning disabilities with and without anxiety symptoms
مقایسه دقت خواندن، سیالی خواندن و درک مطلب در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری با و بدون علائم اضطراب
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing the effectiveness of mindfulness therapy and cognitive-behavioral game therapy on the emotional creativity of teenage girls
مقایسه اثربخشی درمان ذهن آگاهی و بازی درمانی شناختی-رفتاری بر خلاقیت هیجانی نوجوانان دختر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of the resilience training intervention program on the quality of life of mothers of children with diabetes Type 1
اثربخشی برنامه مداخلهای آموزش تابآوری بر کیفیت زندگی مادران کودکان مبتلا به دیابت نوع یک
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of perceptual-motor games and skill games on motor skills of preschool children
اثر بخشی بازی های ادراکی حرکتی و بازیهای مهارتی بر تبحر حرکتی کودکان پیش دبستانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing the Effectiveness of Attachment-Based Therapy and Cognitive-Behavioral Therapy on Cognitive Distortion in Mothers with Elementary School or Preschool Children
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر دل بستگی و درمان شناختی- رفتاری برتحریف های شناختی در مادران دارای کودک دبستانی یا پیش دبستانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of group parenting training on reducing negative behaviors of 6-8 year old children
اثربخشی آموزش والدینی گروهمحور بر کاهش رفتارهای منفی کودکان ۶ تا ۸سال
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles