Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Pediatric Nursing

نشریه پرستاری کودکان و نوزادان



Volume 11, Number 2 (2025-1)


Comparison of the Effectiveness of Cognitive Behavioral Therapy with a Unified Transdiagnostic Package on the Social Competence of Anxious Children
مقایسه اثربخشی درمان شناختی‌رفتاری با بسته فراتشخیصی یکپارچه بر شایستگی اجتماعی کودکان اضطرابی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of reading accuracy, reading fluency and reading comprehension in students with learning disabilities with and without anxiety symptoms
مقایسه دقت خواندن، سیالی خواندن و درک مطلب در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری با و بدون علائم اضطراب
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing the effectiveness of mindfulness therapy and cognitive-behavioral game therapy on the emotional creativity of teenage girls
مقایسه اثربخشی درمان ذهن آگاهی و بازی درمانی شناختی-رفتاری بر خلاقیت هیجانی نوجوانان دختر
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effectiveness of the resilience training intervention program on the quality of life of mothers of children with diabetes Type 1
اثربخشی برنامه مداخله‌ای آموزش تاب‌آوری بر کیفیت زندگی مادران کودکان مبتلا به دیابت نوع یک
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effectiveness of perceptual-motor games and skill games on motor skills of preschool children
اثر بخشی بازی های ادراکی حرکتی و بازیهای مهارتی بر تبحر حرکتی کودکان پیش دبستانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing the Effectiveness of Attachment-Based Therapy and Cognitive-Behavioral Therapy on Cognitive Distortion in Mothers with Elementary School or Preschool Children
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر دل بستگی و درمان شناختی- رفتاری برتحریف های شناختی در مادران دارای کودک دبستانی یا پیش دبستانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effectiveness of group parenting training on reducing negative behaviors of 6-8 year old children
اثربخشی آموزش والدینی گروه‌محور بر کاهش رفتارهای منفی کودکان ۶ تا ۸سال
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles